Dostawa

Ceny i czas dostawy

Polska:

  • Tła o szerokości do 200 cm: dostawa kurierem GLS, cena 25 zł lub 30 zł za pobraniem, czas dostawy 1-2 dni robocze.
  • Tła o szerokości 240 cm: dostawa kurierem DPD, cena 45 zł lub 50 zł za pobraniem, czas dostawy 1-2 dni robocze.
  • Tła o szerokości 300 cm: dostawa kurierem FEDEX, cena 99 zł, czas dostawy 1-2 dni robocze.

Europa:

  • Tła o szerokości do 200 cm: dostawa kurierem GLS, cena 21,50 €, czas dostawy 2-4 dni robocze.
  • Tła o szerokości 240 cm: dostawa kurierem DPD, cena 38,70 €, czas dostawy 2-4 dni robocze.
  • Tła o szerokości 300 cm: dostawa kurierem FEDEX lub DHL, cena 90 €, czas dostawy 2-6 dni robocze.

W paczce możemy pomieścić od 4 do 8 sztuk teł, w zależności od rozmiaru. Np. tła 200x200 cm – zmieścimy 8 sztuk, tła 200x400 cm – zmieścimy 4 sztuki. Cena w koszyku jest aktualizowana w zależności od ilości sztuk.

Dostawa i zwroty

Nasze produkty dostarczane są za pośrednictwem kurierów GLS, DPD, FEDEX i DHL.

Czas realizacji zamówienia to od 1 do 4 dni roboczych.

Czas dostawy może ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Sprzedającego. W przypadku nieodebrania paczki w terminie, klient obciążany jest kosztami powrotu paczki do nas naliczanymi przez przewoźnika w wysokości 20-35 zł. Musi ponieść również koszt kolejnej wysyłki wynikający z treści zamówienia.

Prowadzimy odpowiedzialną politykę wysyłkową. Dbamy, aby nasz klient otrzymał zamówienie na czas. Dlatego korzystamy z dwóch firm kurierskich. Dzięki drukowanym oraz elektronicznym numerom nadania, zawsze jesteś w stanie zlokalizować swoją przesyłkę i jesteś poinformowany o dacie oraz godzinach dostarczenia paczki. Wszystkie tła winylowe zawsze wysyłamy zwinięte, nigdy nie składamy ich w kostkę.

Reklamacja produktu

Reklamacje można składać pisemnie na adres: Fotofactory24.pl, ul. Sikorskiego 5, 42-200 Częstochowa, lub elektronicznie na adres e-mail: [email protected]

W reklamacji prosimy o podanie:

  • Opisu rodzaju uszkodzenia przedmiotu reklamacji wraz z dokumentacją fotograficzną
  • Danych kontaktowych składającego reklamację

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak odpowiedzi w tym terminie oznacza uznanie reklamacji za zasadną.

Przypadki, w których reklamacja nie zostanie uznana:

Nie ponosimy odpowiedzialności za niewielkie różnice kolorystyczne między towarem dostarczonym a wyświetlanym na ekranie monitora lub smartfona. Obraz na ekranie może nieznacznie różnić się od wydruku, co wynika z różnych metod prezentacji. Takie różnice nie uprawniają do składania reklamacji.

Możliwe są różnice w rozmiarze zamawianego tła w granicach +/- 1%.

Fotofactory24.pl to serwis produkujący tła na zamówienie.

Nabywca określa parametry zamówienia – wybiera grafikę, materiał, wymiar wydruku oraz opcje wykończenia. Każde tło jest indywidualnie oznaczane imieniem i nazwiskiem lub nazwą firmy zamawiającego.

Zamówiony przez Nabywcę produkt jest skonfigurowany na podstawie indywidualnego i szczegółowego zamówienia, dlatego też zgodnie z art. 38 pkt.3 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r., poz. 827 z póź. zm.) prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość Nabywcy nie przysługuje. Art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach Konsumenta m. in. w sytuacji:

„w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb”

Zapis dotyczy produktów drukowanych; wszystkie inne gotowe produkty, np. akcesoria, można zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania towaru.

Jeżeli przyjmiesz uszkodzoną przesyłkę, nie rozpatrzymy Twojej reklamacji pozytywnie.

Jeśli dostarczona paczka ma widoczne uszkodzenia lub brak oznaczeń firmowych i istnieje podejrzenie uszkodzenia produktu, fakt ten należy zgłosić kurierowi przy odbiorze i spisać protokół szkody. W uzasadnionych przypadkach należy odmówić przyjęcia przesyłki i skontaktować się z Fotofactory24.pl e-mailem [email protected] lub telefonicznie pod numerem +48 509091187.

O wadach ukrytych należy nas niezwłocznie poinformować.

Niewłaściwy wybór rodzaju i formatu tła nie stanowi podstawy do reklamacji.