Dostawa
Ceny i czas dostawy

Polska:

  • - Tła o szerokości do 200 cm: dostawa kurierem GLS, cena 25 zł lub 30 zł za pobraniem, czas dostawy 1-2 dni robocze.
  • - Tła o szerokości 240 cm: dostawa kurierem DPD, cena 45 zł lub 50 zł za pobraniem, czas dostawy 1-2 dni robocze.
  • - Tła o szerokości 300 cm: dostawa kurierem FEDEX, cena 150 zł, czas dostawy 1-2 dni robocze.

Europa:

  • - Tła o szerokości do 200 cm: dostawa kurierem GLS, cena 21,50 €, czas dostawy 2-4 dni robocze.
  • - Tła o szerokości 240 cm: dostawa kurierem DPD, cena 38,70 €, czas dostawy 2-4 dni robocze.
  • - Tła o szerokości 300 cm: dostawa kurierem FEDEX lub DHL, cena 129 €, czas dostawy 2-6 dni robocze.

W paczce możemy pomieścić od 4 do 8 sztuk teł, w zależności od rozmiaru.
Np. tła 200x200 cm – zmieścimy 8 sztuk, tła 200x400 cm – zmieścimy 4 sztuki. Cena w koszyku jest aktualizowana w zależności od ilości sztuk.

Czas realizacji zamówienia to od 1 do 4 dni roboczych.

Czas dostawy może ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Sprzedającego. W przypadku nieodebrania paczki w terminie, klient obciążany jest kosztami powrotu paczki do nas naliczanymi przez przewoźnika w wysokości 20-35 zł. Musi ponieść również koszt kolejnej wysyłki wynikający z treści zamówienia

Prowadzimy odpowiedzialną politykę wysyłkową. Dbamy aby nasz klient otrzymał nasze zamówienie na czas. Dlatego też korzystamy z dwóch firm zewnętrznych oferujących wysyłki kurierskie. Dzięki drukowanym oraz elektronicznym numerom nadania zawsze jesteś w stanie zlokalizować swoją przesyłkę oraz jesteś poinformowany o dacie i godzinach otrzymania paczki. Wszystkie tła Winylowe zawsze wysyłamy zwinięte , nigdy nie składamy teł w kostkę.



Reklamacja produktu

Reklamacja może zostać złożona pisemnie na adres: Fotofactory24.pl ul.Sikorskiego , 42-200 Częstochowa lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@fotofactory24.pl

W reklamacji prosimy o podanie:

- opisu rodzaju uszkodzenia przedmiotu reklamacji wraz z dokumentacją fotograficzną

- danych kontaktowych składającego reklamację

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.



Przypadki w których reklamacja nie zostanie uznana:

Nie ponosimy odpowiedzialności za niewielkie różnice kolorystyki towaru dostarczonego od towaru widzianego na ekranie monitora lub smartfonu. Obraz oglądany na ekranie monitora może nieznacznie odbiegać kolorystycznie od obrazu wydrukowanego i wynika to z różnicy w sposobie prezentowania obrazu. Tego typu różnice nie upoważniają do składania reklamacji. 

Możliwe są różnice w rozmiarze zamawianego tła w granicach +/- 1%

Fotofactory24.pl  jest serwisem produkującym tła na zamówienie.

Nabywca określa parametry zamówienia – wybiera grafikę , materiał, wymiar wydruku oraz opcje wykończenia. Każde tło jest indywidualnie podpisywanie imieniem i nazwiskiem lub nazwą firmy zamawiającego.

Zamówiony przez Nabywcę produkt  jest skonfigurowany na podstawie indywidualnego i szczegółowego zamówienia , dlatego też zgodnie z art. 38 pkt.3 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r., poz. 827 z póź. zm.) prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość Nabywcy nie przysługuje. Art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach Konsumenta m. in. w sytuacji:

„w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb”

Zapis dotyczy produktów drukowanych , wszelkie inne produkty gotowe typu akcesoria można zwrócić bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni roboczych od otrzymania towaru.

Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku: 

- umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

Jeżeli przyjmiesz uszkodzoną w transporcie przesyłkę, nie rozpatrzymy Twojej reklamacji pozytywnie.

Jeżeli dostarczona paczka posiada widoczne uszkodzenia lub brakuje oznaczeń firmowych i istnieje uzasadnione przypuszczenie, że wyrób został uszkodzony należy ten fakt zgłosić kurierowi w trakcie dostawy i spisać protokół szkody w jego obecności. W uzasadnionych przypadkach należy odmówić przyjęcia takiej przesyłki oraz niezwłocznie skontaktować się z firmą Fotofactory24.pl drogą mailową biuro@fotofactory24.pl lub telefonicznie pod nr 509091187



O wadach ukrytych należy nas niezwłocznie poinformować.

Niewłaściwy wybór rodzaju i formatu tła nie jest podstawą reklamacyjną