Dostawę realizujemy kurierem DPD i GLS

Czas realizacji zamówienia to od 1 do 5 dni roboczych

Tła winylowe wysyłamy zazwyczaj w terminie 1-3 dni roboczych

Czas dostawy może ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Sprzedającego. W przypadku nieodebrania paczki w terminie, klient obciążany jest kosztami powrotu paczki do nas naliczanymi przez przewoźnika w wysokości 20-35 zł. Musi ponieść również koszt kolejnej wysyłki wynikający z treści zamówienia

Prowadzimy odpowiedzialną politykę wysyłkową. Dbamy aby nasz klient otrzymał nasze zamówienie na czas. Dlatego też korzystamy z dwóch firm zewnętrznych oferujących wysyłki kurierskie. Dzięki drukowanym oraz elektronicznym numerom nadania zawsze jesteś w stanie zlokalizować swoją przesyłkę oraz jesteś poinformowany o dacie i godzinach otrzymania paczki. Wszystkie tła Winylowe zawsze wysyłamy zwinięte , nigdy nie składamy teł w kostkę.

Reklamacja produktu

Reklamacja może zostać złożona pisemnie na adres: Fotofactory24.pl ul.Sikorskiego , 42-200 Częstochowa lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@fotofactory24.pl

W reklamacji prosimy o podanie:

- opisu rodzaju uszkodzenia przedmiotu reklamacji wraz z dokumentacją fotograficzną

- danych kontaktowych składającego reklamację

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

Przypadki w których reklamacja nie zostanie uznana:

Nie ponosimy odpowiedzialności za niewielkie różnice kolorystyki towaru dostarczonego od towaru widzianego na ekranie monitora lub smartfonu. Obraz oglądany na ekranie monitora może nieznacznie odbiegać kolorystycznie od obrazu wydrukowanego i wynika to z różnicy w sposobie prezentowania obrazu. Tego typu różnice nie upoważniają do składania reklamacji. 

Możliwe są różnice w rozmiarze zamawianego tła w granicach +/- 1%

Fotofactory24.pl  jest serwisem produkującym na zamówienie.

Nabywca określa parametry zamówienia – wybiera grafikę , materiał, wymiar wydruku oraz opcje wykończenia.

Zamówiony przez Nabywcę produkt  jest skonfigurowany na podstawie indywidualnego i szczegółowego zamówienia , dlatego też zgodnie z art. 38 pkt.3 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r., poz. 827 z póź. zm.) prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość Nabywcy nie przysługuje. Art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach Konsumenta m. in. w sytuacji:

„w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb”

Zapis dotyczy produktów drukowanych , wszelkie inne produkty gotowe typu akcesoria można zwrócić bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni roboczych od otrzymania towaru.

Jeżeli przyjmiesz uszkodzoną w transporcie przesyłkę, nie rozpatrzymy Twojej reklamacji pozytywnie.

Jeżeli dostarczona paczka posiada widoczne uszkodzenia lub brakuje oznaczeń firmowych i istnieje uzasadnione przypuszczenie, że wyrób został uszkodzony należy ten fakt zgłosić kurierowi w trakcie dostawy i spisać protokół szkody w jego obecności. W uzasadnionych przypadkach należy odmówić przyjęcia takiej przesyłki oraz niezwłocznie skontaktować się z firmą Fotofactory24.pl drogą mailową biuro@fotofactory24.pl lub telefonicznie pod nr 509091187

O wadach ukrytych należy nas niezwłocznie poinformować.

Niewłaściwy wybór rodzaju i formatu tła nie jest podstawą reklamacyjną